عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

شصت و پنج درصد از کاربران رایانه در جهان از لپ تاپ و نوت بوک استفاده می کنند.


یزدفردا "تقوائی:عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: طبق آمار اعلام شده، نزدیک به 65 درصد از کاربران رایانه در جهان از نوت بو ک و لپ تاپ استفاده می کنند و تنها 35 درصد از رایانه شخصی بهره می برند.
حمیدرضا کریم نژاد در حاشیه اولین جشنواره استانی رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) استان یزد در گفتگو با خبرنگاران گفت: متخصصین، کارشناسان، دانشجویان و عموم کاربران رایانه به برتری کاربرد رایانه همراه پی برده اند و امروزه لپ تاپ و نوت بوک در بین کاربران رایانه به عنوان ابزار لوکس و تشریفاتی محسوب نمی شود.
وی با اشاره به رقابت نزدیک بین رایانه شخصی و همراه خاطر نشان کرد: سعی شده که لپ تاپ و نوت بوک به پارامترهای و مشخصه فنی رایانه شخصی نزدیک شود و تفاوت قیمتهای هم به کمترین حد برسد و که این امر در استقبال از آن، موثر خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: با وجود تمام محدودیت ها و مشکلات فناوری اطلاعات در کشور، خوشبختانه، فناوری روز دنیا, در زمینه تمام زمینه ها از جمله لپ تاپ و نوت بوک همزمان با دنیا، در ایران عرضه می شود که بستر خوبی را برای فعالان فراهم می کند.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: اولین جشنواره استانی رایانه همراه به ابتکار موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) و با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد و اتحادیه صنف رایانه برپا شده است که دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.
اولین جشنواره رایانه همراه(لپ تاپ و نوت‎بوک) از تاریخ سوم تا هفتم اسفندماه 1388 ، ساعت 13 تا 21 عصر در صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جواد الائمه، موسسه آموزش عالی امام جواد، برپا می گردد، بازدید و خرید، برای عموم علاقمندان آزاد است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا